johnydriver
PostWysłany: Pią 8:43, 28 Gru 2007    Temat postu:

Z tych postów co piszesz o "swoim tatku" to wynika tylko że strach go spotkać na drodze, tu nie może wyhamować, tam nie może wyhamować, zestaw ręcznym hamuje, byle by jechać jak najszybciej, reszta nie ważna.
Michallo
PostWysłany: Czw 19:39, 27 Gru 2007    Temat postu:

kolego jak bedziesz musiał wychamowac w ostatniej chwili to chyba każdy zaciąga ręczny bo to jedyny ratunek kiedyś to ręczny nas uratowal wracaliśmy z żorów i padał deszcz zapaliło sie zielone i nagle sie zmieniło na czerwone i kierowca tira nie rozpendził sie a mój tatko leciał 60 i na dodatek misiki stały z boku mój tatkow w ostatniej chwili wyhamował jagby nie ręczny to bysmy wylondowali na naczepie
johnydriver
PostWysłany: Czw 19:07, 27 Gru 2007    Temat postu:

A od kiedy do hamowania zestawu używa się ręcznego Question Shocked Twój tatko tak hamuje Question
Michallo
PostWysłany: Śro 10:01, 26 Gru 2007    Temat postu:

Pamietajcie retarder nie działa jak zaciągniecie ręczny podczas hamowania ponieważ koła sie nie toczą
kregu
PostWysłany: Pią 16:14, 09 Mar 2007    Temat postu: Scania Retarder

Większe bezpieczeństwo, lepsza ekonomika i krótsze czasy przejazdu

System Scania Retarder to pomocniczy układ hamulcowy wspomagający efektywną jazdę.

Zamontowany na wyjściu skrzyni biegów, unikalny retarder Scania zapewnia możliwość zmniejszenia prędkości drogowej pojazdu bez konieczności używania hamulców głównych lub hamulca wydechowego. System ten jest w pełni zintegrowany z hamulcami głównymi oraz hamulcem wydechowym i sprzężony z systemem tempomatu oraz Opticruise, jeśli pojazd został w te funkcje wyposażony.

Kierowca zachowuje pełną kontrolę nad wszystkimi funkcjami hamowania bez potrzeby indywidualnego uruchamiania poszczególnych układów.

System Scania Retarder może pracować w trybie sterowania ręcznego, umożliwiając kierowcy kontrolę prędkości pojazdu. System posiada również tryb pracy automatycznej, zależnie od potrzeb kierowcy. Przykładowo szybkie naciśnięcie pedału hamulca w trybie automatycznej pracy retardera spowoduje uruchomienie funkcji "kontroli prędkości na zjeździe". Oznacza to, że hamulec wydechowy będzie automatycznie współpracował z retarderem w zależności od aktualnych potrzeb, celem utrzymania stałej prędkości pojazdu na zjeździe.

Używanie systemu Scania Retarder w trybie całkowicie automatycznym pozwala ograniczyć zużycie opon i utrzymać niską temperaturę oraz dobry stan hamulców kół na wypadek rzeczywistej potrzeby ich użycia.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group