|
kregu |
Wysłany: Pon 8:36, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
WIELTON
NACZEPA Z ZABUDOWĄ CHŁODNICZĄ NS34CT/I NS34CB/I
OPIS WYPOSAŻENIA STANDARDOWEGO:
rama
konstrukcja stalowa wykonana ze stali konstrukcyjnej o podwyższonej wytrzymałości
dwuzakresowe nogi podporowe,
boczne zabezpieczenia,
zderzak tylny z ślizgami promowymi,
płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim
podwozie
3-osie tarczowe lub bębnowe - obciążenie techniczne osi do 9000 kg
zawieszenie pneumatyczne,
dwuzakresowe nogi podporowe,
boczne zabezpieczenia antywjazdowe,
zderzak tylny z ślizgami promowymi,
płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim,
Układ hamulcowy
zgodny z obowiązującymi Europejskimi Dyrektywami,
automatyczna regulacja hamulców,
system antyblokujący ABS/EBS
pierwsza oś podnoszona w cyklu automatycznym,
możliwość chwilowego dociążenia osi pojazdu ciągnącego,
zawór podnoszenia i opuszczania skrzyni ładunkowej
zabudowa
▪ Materiał
konstrukcja samonośna, klejona z płyt warstwowych typu „sandwich” izolowanych bezfreonową pianką poliuretanową (bez mostków cieplnych) z poszyciami:
- zew. z laminatu poliestrowo-szklanego z żelkotem
- wew. Z blachy stalowej ocynkowanej z powłoką PVC o zwiększonej odporności na ścieranie
▪ Drzwi tylne
dwuskrzydłowe wypełnione płytą o grubości 100 mm,
rama drzwi ze stali kwasoodpornej,
po dwa zamki obrotowe na skrzydło wykonanymi ze stali kwasoodpornej
▪ Ściany boczne
płyta o grubości 60 mm
od wewnątrz zabezpieczona aluminiowym kątownikiem przypodłogowym na wysokości 300 mm,
oraz aluminiową listwą odbojową o szer. 250 mm na wysokości 1200 mm od podłogi
▪ Ściana przednia
płyta o grubości 100 mm,
wzmacniana pod agregat chłodniczy, z kanałem cyrkulacji zimnego powietrza
▪ Dach
płyta o grubości 100 mm z wbudowanym oświetleniem zabudowy,
▪ Podłoga
samonośna, izolowana o grubości 100 mm,
przystosowana do jazdy wózkiem widłowym
warstwę wierzchnią stanowi jednolita wylewka z powierzchnią antypoślizgową
w tylnej części kanały odwadniające, wraz z płytą wykonane ze stali kwasoodpornej,
▪ Pozostałe elementy
zabezpieczenie otwartych drzwi po prawej i lewej stronie,
zamknięcie celne TIR
uchwyt wejściowy zamontowany w tylnej części zabudowy
instalacja elektryczna
24 v zgodna z obowiązującymi Europejskimi Dyrektywami,
lampy tylne zespolone pięciokomorowe,
oświetlenie tablicy rejestracyjnej,
oświetlenie obrysowe i boczne diodowe,
2 elektryczne gniazda przyłączeniowe plus dodatkowe 15 pinowe zainstalowane na ścianie przedniej wraz z gniazdem ABS/EBS
lakierowanie
wszystkie elementy stalowe oczyszczane poprzez dwukrotny proces śrutowania,
lakierowanie w komorach lakierniczych standardowo na kolor czarny RAL 9005 lub czerwony RAL 3004
koła
felgi stalowe,
opony 385/65 R 22,5 7 sztuk
inne wyposażenie
2 kliny pod koła z mocowaniem,
skrzynka narzędziowa z zamkiem,
4 błotniki, odpowiednio tylne wyposażone w chlapacze,
kosz na koła zapasowe
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
opcje do wyboru
Podłoga wyłożona blachą aluminiową połączona z ochroną boczną
Dodatkowe wzmocnienie dachu (przewóz ciężkich półtusz)
Ściana grodziowa - przesuwna uchlna
Pionowe listwy na ścianach bocznych umożliwiające
montaż belek II poziomu podłogi w dowolnym położeniu
Belki II poziomu podłogi szt. 22
Jeden rząd uchwytów mocowania ładunku umieszczony na powierzchni ściany
Jeden rząd uchwytów mocowania ładunku umieszczony wewnątrz ściany
Listwy prowadzące haki /szyna
Blokada haków
Eurohaki do półtusz 250 szt.
Manometryczny wskaźnik nacisku na oś
Licznik kilometrów
Zaczepy promowe 6 sztuk
Skrzynka narzędziowa
Skrzynka na gaśnicę
Gaśnica 6 kg
Ogumienie MICHELI 385/65 R 22,5’
Opony Bridgestone
skrzynia na 36 euro palet
|
|
|
|
|
|