|
|
|
|
Tomazzo DHL |
Wysłany: Wto 16:14, 23 Sty 2007 Temat postu: |
|
No w 105 juz jest obnizony i to sporo ale np. Man na nizszy tunel. Kabina Dafa jestem w szoku jak rowno pokonuje wszelkie nie rownosci i sie dobrze prowadzi jak przyklejony do drogi. plasniki nie graja cicho w kabinie tylko jak skrecasz to slychac wspomaganie ukladu kirowniczego jest glosniejsze od silniki ale jak wlaczysz radyjko to juz jest ok. I te halogeny co ma wbudowane w globa to cos pieknego efekt nie samowity ale ja jeszcze bede mial na ruze Trux 4 halogeny Helli z lampkami postojowymi Xenon te podkowy co swieca na okolo Halogenu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szwed |
Wysłany: Wto 8:00, 23 Sty 2007 Temat postu: |
|
Ja bym jeszcze poruszył temat kabiny Dafa, bo mimo że wielkością dorównuje konkurentom to ma najlepiej zaplanowane rozwiązania i najlepsze materiały o raz spasowanie ich bo nawet 95XF-ach nic nie skrzypi, ogólnie uważam kabine Dafa za wzór choć mógłby być niższy tunel silnika. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomazzo DHL |
Wysłany: Wto 1:00, 23 Sty 2007 Temat postu: Daf XF 105 460Ps |
|
To jest Ciezarowka z sinikiem Paccara zaporzyczony od Amerykńskich Truckow tylko Daf ma MX a Amerykańce maja jakis inny skrocik roznij sie tylko przelorzeniem bo nadal Europejskie Maja skrzynie ZF a Amerykańce maja tylko Cale Biegi np.16,18 biegow pelnych i ogien Peterbilt 379X to Moje marzenie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|